Blog

Organizacja loterii – skuteczna forma wsparcia sprzedaży

2 Mins read

Loterie są popularnymi grami losowymi, które skupiają na sobie dużą uwagę. Jest to pewna forma rozrywki, gdzie o wygranej decyduje przypadek. Czynnik ten sprawia, że chętnie bierzemy w nich udział, gdyż emocje które temu towarzyszą wywołują dreszczyk emocji, który pozytywnie nas nastraja. Loterie uznawane są także za najbardziej sprawiedliwą formę promocji i trafiają do szerokiej grupy odbiorców, skutecznie wspierając sprzedaż. Dlatego organizacja loterii jest częstym wyzwaniem podejmowanym w świecie biznesu. Dlaczego akurat ta forma? Dowiedzmy się.

Organizacja loterii, a świat biznesu

Organizacja loterii jest uznawana z jedną z najskuteczniejszych technik wspierania sprzedaży. W biznesie jest to ważny czynnik, który umożliwia zbudowanie silnej marki. Loterie angażują sporą grupę zainteresowanych, tworząc tym samym masową akcję konsumencką. Pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i skutecznie ich zaktywizować. Jest to dla nich doskonała rozrywka i szansa na zdobycie atrakcyjnej nagrody przy niewielkim wkładzie własnym.

Natomiast firmy mają interesującą i skuteczną formę promocji, która umożliwia pozyskanie nowych klientów. To także zbudowanie zaufania i silnej więzi z obecnymi, co w efekcie pozwala zwiększyć wspomnianą sprzedaż, a tym samym widoczność marki. Jest to bardzo ważne w obecnych czasach, gdzie to konsument stanowi największą wartość będącą  gwarancją sukcesu firmy.

Organizacja loterii – co warto wiedzieć?

Organizując loterię, należy pamiętać, że jest to gra losowa objęta przepisami ustawy o grach hazardowych (Ustawa z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych). Co z tego wynika? Otóż zgodnie z ustawą urządzanie gier losowych jest dozwolone na podstawie właściwej koncesji, zezwolenia lub dokonanego zgłoszenia. W tym celu trzeba zgłosić wniosek do Izby Celnej.

Następnie opłacić zezwolenie, tj. 10% wartości puli nagród i stworzyć komisję, w składzie której musi znajdować się osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacji Ministerstwa Finansów.

Warto także zapoznać się z drugim aktem prawnym, którym jest  ustawa z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej. Wskazuje ona organy kontrolne w zakresie organizacji loterii oraz całą procedurę.

Podsumowanie

Loteria ze względu na swoją losowość i przypadkowość jest grą wzbudzającą wiele emocji i dającą równe szanse na wygraną. Dlatego zainteresowanie nią jest tak ogromne. Przy niewielkim wkładzie własnym stajemy przed możliwością wygrania atrakcyjnej nagrody.

Dla firm jest to świetna promocja marki i zbudowanie silnej pozycji na rynku. Należy tylko pamiętać o kwestiach prawnych warunkujących organizację loterii.

Chcesz zapewnić skuteczną formę wsparcia sprzedaży produktów czy usług? Zorganizuj loterię na miarę potrzeb Twojej firmy i ciesz się z efektów jej działania.

Warto przeczytać
BlogDom

Panele podłogowe laminowane – co warto o nich wiedzieć?

Jeszcze do niedawna wybór materiałów do wykończenia wnętrz, a mówiąc szczegółowiej podłogi, był mocno okrojony. Współcześnie jedynym ograniczeniem jest nasza…
BlogGastronomiaZdrowie

Gdzie kupić alkohol na wesele? – Al. Capone odpowiedzią na Twoje potrzeby

Mimo zmieniających się trendów w różnych aspektach życia, kwestia organizacji wesel bazuje wciąż na mocno zakorzenionej polskiej tradycji, która łączy…
Blog

Jakie zapachy są modne na wiosnę?

Idzie wiosna. Warto podkreślić ją odpowiednim zapachem. Kto wie, może nawet da się ją przyspieszyć świeżymi, damskimi perfumami? Zanim jednak…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *