plastikowe długopisy reklamowe

Długopisy jako reklama firmy

Szkolenia firmowe, spotkania z klientami, konferencje bądź wszelkiego rodzaju targi. Wszystkie te wydarzenia są doskonale znane każdemu przedsiębiorcy. Elementów wpływających na marketing firmy wyróżnić możemy bardzo wiele. Jedną z form są rozmaite gadżety, tymi natomiast mogą być długopisy reklamowe. Jest to z pewnością jeden z elementów zachęcających do ewentualnej współpracy. Mogą być one traktowane jako darmowy gadżet dołączany do zakupów lub oferty. Sytuacji, kiedy możemy wykorzystać ten typ reklamy jest wiele. Wszystko zależy od naszego pomysłu na wdrożenie nowego elementu w ramach marketingu naszej firmy.

Jak zaprojektować swój własny długopis?

Kluczowym elementem jest właściwe przygotowanie projektu długopisu. Odpowiednia kolorystyka współgrająca z logo naszej firmy to podstawa. Głównym założeniem jest reklama, warto więc zadbać o to, aby w trakcie użytkowania długopisu, klient przypominał sobie o naszej firmie. Skoro, ewentualny długopis ma powodować skojarzenie z nasza firmą warto, aby był wykonany starannie. Niech dostarcza pozytywne wrażenia, które kojarzą się z dokładnością, estetyką naszej firmy.

Projekt możemy podzielić na dwie części w sytuacji, kiedy plastikowe długopisy reklamowe posiadają wciskany mechanizm. Klip ten może mieć różną szerokość. Możemy w tym miejscu umieścić kluczową informację jak np. nazwa firmy bądź jej adres internetowy. Drugim elementem jest pozostała część długopisu ze zdecydowanie większą powierzchnią do wypełnienia. Jest to potocznie nazywany korpus długopisu. Rzeczą, która powinna zostać uwzględniona w projekcie jest gumowa osłona, dzięki której pisanie może być wygodniejsze.  Warto w tym momencie zastanowić się czy decydujemy się na ułatwiają pisanie gumową wstawkę, czy cały zakres długopisu przeznaczamy na element graficzny.

plastikowe długopisy reklamowe

Komu polecamy?

Firmy, instytucje, celebryci bądź sportowcy. To tylko niektóre przykłady, gdzie tego typu reklama może okazać się wartościowa. Długopisy w przeciwieństwie do chociażby ulotek są rzeczą praktyczną, która jest niezbędna w codziennym życiu. Dzięki temu niewielkim kosztem przeznaczonym na ten cel możemy uzyskać wartościową formę marketingu. Ciężko wyobrazić sobie dzisiaj firmę, bank bądź instytucję, która dla swoich klientów nie ma przeznaczonych dedykowanych długopisów. Jest to już pewnego rodzaju standard.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany.